"Güzelliğin sesi kısıktır" diyor nietzche sessizce çabalayanlara, bir çiçeği sabırla büyütenlere, bir çileyi sabırla çekenlere, karınca misali adım adım ilerleyip asla yürümekten vazgeçmeyenlere, sessiz savaşlara sessiz zaferler elde edenlere selam olsun..;)