Anladım ki: İnsanlar; Susanı korkak. Görmezden geleni aptal. Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar. Oysa ki; biz istediğimiz kadar hayatımızdalar. Göz yumduğumuz kadar dürüstler ve sustuğumuz kadar insanlar.
Şems-i Tebrizî
Birine âşık olmak, gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısına yürümek demektir. Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsin. Sonu ölüm de olabilir, cinayette, intihar da.
Fark ettim de her şey bıraktığın gibi duruyor yerinde.
Üst rafta bana hediye ettiğin, sıkmaya kıyamadığım parfüm, Çekmecelerde giderken bıraktığın acılar,
Bak! Şurdaki dolapta da bana söylediğin yalanlar...
Anladım. Bir tek ben değişmişim.
Yüreğimde bıraktıgın izler,
Gözlerimden düşen yaşların sayfalarda bıraktığı izlerden beter!