Geçmişine şöyle bir baktığında “Gitmem.” diyen kim kaldı yanında? Ve sen, “Bir daha kimseye güvenmeyeceğim.” deyip kaç kez yemin bozdun? Düştüğünde “Yanındayım.” diyen kaç kişi elini uzattı sana? Her defasında kendin kalkmadın mı ayağa? Kalktın. Ve her defasında kendinden büyük acıları sırtlanmadın mı omuzlarına? Tek başına göğüs germedin mi içinden çıkamam dediğin onca duruma? Bu ne ki? Bu ilk yıkılışın da değil, ilk kırılışın da.
Geçmez deme, geçmez dedikleri şeylerin geçtiği gibi bu da geçer. Şimdi kalk ayağa. Başkasına ihtiyacın yok, tek başına da devam edebilirsin yola. “Yanındayım.” diyenler oldu, sen onca acının içinden tek başına çıktın. Ağladın, gözyaşlarını kendin sildin. Unutma.
“Yanındayım.” diyenler olacak.
Duy da inanma.
Miraç Çağrı Aktaş // Kendine Hoş Geldin