HYPATİA

HYPATİA
@Zirhem
Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir. _Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
@Zirhem·
·
sabitlendi
Tutunamayanlar da; " kollarımı açıp tüm insanlığı kucaklıyorum" diyen oguz Atay, tehlikeli oyunlarda tüm insanlığı kucaklamak isterken, az kalmiş dünyanın altında eziliyordum. diyerek umudunu kesmiştir insanlardan. Bu hayatın en yorucu vazgeçişidir ...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Onu kaybetmekten çok korkuyorum Eva ya acı çekersem .
Kendinizi hiç doğduğu nuz eve ait hissetme diğiniz oldu mu yaklaşık 14 senedir bu hisse le yaşıyorum ben ..
Yanlizlik hissi beni geçenin bir yarısı hüngür hüngür ağlattı.daha nasıl acı çekebilir im herşeye direndim bu son noktaydı.
Sevdiğini son defa gördüğünü bilmek mi zordur. onu son defa görememek mi ?