HYPATİA

HYPATİA
@Zirhem
Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir. _Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Onu kaybetmekten çok korkuyorum Eva ya acı çekersem .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendinizi hiç doğduğu nuz eve ait hissetme diğiniz oldu mu yaklaşık 14 senedir bu hisse le yaşıyorum ben ..
Yanlizlik hissi beni geçenin bir yarısı hüngür hüngür ağlattı.daha nasıl acı çekebilir im herşeye direndim bu son noktaydı.
Sevdiğini son defa gördüğünü bilmek mi zordur. onu son defa görememek mi ?
Orda olmayan birinin seni hala koruduğuna inanabilirmisin .