Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir.
_Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim
AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST
Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Bazen canıma kıyıp Anneme evlat acısı yaşatmak istiyorum acı çeksin istiyorum
Sonra kıyamıyorum ona böyle düşündüğüm için kendimden utanıyorum ve nefret ediyorum..