HYPATİA

HYPATİA
@Zirhem
Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir. _Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Ya bu şeytan varya tam bi şerefsiz yemin ediyorum...
Reklam
Gidenler geri gelmez.... Beklemeyin
BU NORMAL Mİ
Bazen canıma kıyıp Anneme evlat acısı yaşatmak istiyorum acı çeksin istiyorum Sonra kıyamıyorum ona böyle düşündüğüm için kendimden utanıyorum ve nefret ediyorum..
Sen hiç duymadın ama Kalbim gerçeklere düşman... 🍂 HYPATİA
Dik yuru hep, kendine sadece kendin lazımsın...
Reklam