Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir.
_Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim
AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST
Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Beni vur beni onlara verme
Külüm al uzak, yollara savur
Dagılsın daglara, Dagılsın bu öykümüz
Ama sen aglama dur.
Bir ince pusudayım
Bu gece zehir zemberek
Bir Yolun somundayım
Sesizzce tükenerek
🍂 #y:93679
Olmasaydı sonumuz böyle iki gözüm..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Renkler vardı, şarkılar sesler vardı.
Bazen öyle anlarımız olurdu ki saçlarından kıvılcımlar sıçrardı. Gözlerinden yıldızlar görünürdü .
Bütün dünya nurla dolardı.
Cümle alem bir kalp olup damarlarımızda atardı.
ŞİMDİ HİÇ RENK YOK.....