HYPATİA

HYPATİA
@Zirhem
Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir. _Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Belki bir akşam üstü yağmur yağarken kim bilir... 🍂HYPATİA
Reklam
Bi sarılmayla herşey geçicekmiş gibi geliyor... 🍂 HYPATİA
Zaman çok acımasız seni hiç beklemeden. Akıp gidiyor.... 🍂 HYPATİA
Beyaz sanıldığı gibi _masumluğun rengi mi _Yoksa ölümün rengimi
Anket
Ben seni yağmurlu bir gecede Gözlerindeki güneşi sevdim... 🍂 HYPATİA