Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir.
_Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim
AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST
Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Çocukluğumuz olan insanlar ölünce kendimizi bom boş kimsesiz ve hissiz hissederizz, aslında ikinizde ölmüşsünüzdür ama onu görmüşlerdir .Ve Geriye donuk bir kalp acı bir teebsümden başka bişey kalmaz..
🍂HYPATİA
Savaş bitince evleneceğiz ve dünya senin gibi çiçekler yetiştirecek.
Bu mektup 1939 da ölen bir askerin cebinde bulunmuş.
__ Mütevazi bir sevgi ömür boyu kalpte konaklayan bir yolcu gibidir.......
🍂HYPATİA
Dalgındı. Zaten çoğu zaman dalgın olurdu
Ama bu sefer bakışları yere çevrilmiş susuyordu.
Gözlerindeki çığlıkları duyabiliyordum. oysa günaha biçilmiş bir acı gibi susuyordu. anlatsa rahatlar dı belki ama, anlatmaya kıyamadığı bir acıydı bu...