Kendinle barış, dünyanın gürültüsü susar.
Sessizlik kelimelerin yokluğu değil, söylemeye cesaret edemediğimiz her seyin dilidir.
Bazen savaşmayı bırakmak, bir yenilgi değil, ruhun en derin bilgeliğidir. Hayatın yüklerine direndikçe sertleşir, sertleştikçe kırlırsın.
Oysa bazen sadece akmak gerekir. Fırtınanın yönünü değil, kendi yönünü bulmak için.
"Her Şeyle Savaşamazsın", insanın kendine dönüşünü anlatan bir içsel yolculuk, bir davet.
Kırılmanın içindeki incelikli gücü, sessizliğin ortasındaki içten sesi, vazgeçmenin getirdigi ○ eşsiz özgürlüğü ve geri çekilmenin zarif melodisini kallbimize fısıldıyor.
Belki de mesele hayata karşı durmak değil, onunla yeniden dans etmeyi öğrenmektir. Ve belki de en büyük zafer, hiçbir savaşa gerek kalmadan, sakinlikle "var olabilmektir".