Zkişisi

Zkişisi
@Zkisisi
Bizim de bazen keşke Avrupalı doğsaydık diye düşündüğümüz olmuyor mu, adamların medeniyet seviyelerine, bilgilerine, sistemlerine özenmiyor muyuz? Onlar da bu duygular içinde kalkıp gelmişler zahir. Gaflet işte!
Sayfa 131 - Everest
Edebiyat
Reklam

Zkişisi

, 1000Kitap'a katıldı.