Ahmet

Ahmet
@Zlaske
Yüzüyoruz işte suda. Başıboş..
1000Kitap
Reklam
Yalnızlığın diye başlıyorum cümleye ama devamını getiremiyorum. O kadar duygu yoğunluğu varken yalnızlığın verdiği hissi anlatamamıyorum. Yalnız kaldıkça dilsizleşiylorum. Susuyorum...
Edebiyat