Elimden bırakmadan bitirdiğim bir kitap oldu. Nasıldı diye soracak olursanız
Akıcı, merak uyandırıcı, gerilim yüklü, her sayfasında başka birinden şüphelendiğiniz,basit dille yazılmış bir kitap diyebilirim. Ters köşe oldum mu? Sanırı. Herkesten şüphelendim oldum galiba. Sonlarında özellikle her sayfada yer alan itiraf hehh tamam çözüldü dediğimde tekrar birisi katil oldu. Bu hikayede yanan en çok Cat oldu. Ben ona üzüldüm. Asıl kurban oydu. Anna’nın da suçu vardı. Onun ölmemesi gerekiyordu diye düşünüyorum.
Elimden bırakmayayım merak edeyim diyorsanız okuyabilirsiniz.