Daha önce de okuyup çok sevdiğim bir kitap olmuştu. Yeni aldığım sette var diye yine okudum ve yine çok beğendim :)
Özellikle ilk ve son hikaye çok güzel. Fakir ve zengini, onların ruh halini hep güzel analiz etmiş. Yaşadığı ortamdan olsa gerek iki ruha da hep olumlu bakıp anlatabilmiştir.