S.

S.
@Zombierotten2
Insanları, insan oldukları için sevin..
BİR ALTIN SÖZ
Toplumlar, bir aileye benzer, herkes Üzerine düşüne yaparsa yapılmayan bir iş kalmaz. Problemler çözülür, şikayetler azalır..
Sayfa 25 - Hayat yayınları·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"çok düşündüm..." Bu sözllerim 40 yıllık bir düşünmenin ürünüdür. Ateist olmayı, allahsız olmayı çok istedim. O zaman başıma buyruk yaşayacak, kimseye hesap vermeyecektim. Ama olmadı. Çünkü evrendeki müthiş düzen beni inanmaya mahkum etti. Evet, bir Allah var. Hemde erişilmez güce sahip bir Allah ! Olmalı da ... "Yoksa adeletsiz insanlardan kim hesap soracak."
Sayfa 24 - Hayat yayınları·Kitabı okudu
Bir köy muhtarsız olmaz. Bir iğne ustasız olmaz, sahipsiz olmaz. Bir harf katipsiz olmaz, biliyorsun. Nasıl oluyor ki , nihayet derecede muntazam şu memleket (kainat) hakimsiz olur ? Madem ki Allah var elbette ki ahirete vardır.
Sayfa 19 - Hayat yayınları·Kitabı okudu
Çünkü bir insanın en büyük iflası; kendi benliğini, hayallerini, hislerini ve ümidini kaybetmesidir.
Sayfa 14 - Hayat yayınları·Kitabı okudu
İbretli bir mektup
Herşeyi kaybetmiş bir genç kızın dramı bu topluma, politikacılara, eğitimcilere ve anne, babalara çok şey anlatmalı ..
Sayfa 14 - Hayat yayınları·Kitabı okudu