Kitap güzel ama gidişat bana göre yavaş ama kitaptaki olaylar gerçekten güzel ama ben kitabın sonunu pek memnun olmadım ama kitap güzel kitaba puan verirsem 7/10
Kitabı okuyun okutturun çok mükemmel bir kitap damgacı hiç tahmin etmediğim biri olaylar muazzam gidişatı mükemmel ben bu kitaba bir puan verirsem 10/10
Tablo Gezginleri
Şahsen ben bu kitaba başlarken çok önyargılıydım çünkü 3. Kişi ağızından yazılmış bir kitap ama bu önyargımın çok boşa olduğunu gördüm çünkü kitap muazzam bir kitap tablolara girdiklerinde bende sanki onlarla birlikte girdim gamze aydenizin kitapları çok başka ve çok güzel