Insanlar olarak böyleyiz degil mi? Vaktimiz olduğunu düşünerek herseyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu, sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... fakat zamanımızın az olduğunu bir şekilde öğrendiğimiz o küçücük zamana çaresizce herşeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz içimizden geldiği gibi yaşasak..