Ah, vefa! İnsan türünün en önemli özelliklerinden biriydin sen. Acaba türümüzün başka hangi özelliklerini kaybettik, acaba hangi özelliklerini taşıyoruz? Acaba "İnsan" denince hatırlanıyor muyuz?
"Nasılsın?" diye sorduklarında, "Ya nolsun işte hep aynı rutin" cevabı sizce de gayrettullaha dokunmaz mı? O vakit ne demeliyiz, böyle şevkle, ağzımızı doldura doldura: "Elhamdülillah. Layık olduğumdan iyiyim"