dünya her yerde aynı; çalışıp kazanıyor; çabalayıp mutlu oluyorsun; ama benim için ne önemi var? ben sadece senin olduğun yerde iyiyim, senin huzurunda acı çekmek ve keyif almak istiyorum. beni geri mi çevireceksin?
öyleyse delilik nedir tarif edebilir misiniz ey sırtı pek, laf cambazları? -delilik nedir- tanrım! görüyorsun işte gözyaşlarımı! insanları zaten yeterince yoksul yaratıp, ona bir de o azıcık güveni, sana olan yüce tanrım, sana olan güvenini bile elinden alan kardeşler vermek zorunda mıydın?