Kahin Koparan

Kahin Koparan
@Zynpkprn
Insan bir zaman kaybıdır yeryüzünde.. '1907'
O güzel insanlar o güzel atlara binip gittiler. Demirin tuncuna insanın piçine kaldık diyen Yaşar Kemal sana da eyvallah şairim...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Içimdeki şu zalim şüpheyi kaldır. Ya sen gel, ya beni oraya aldır..
Herkes, her şey onunla birlikte sustu.
Toplum çürümüş, neresinden tutsak elimizde kalıyor.
"Lafa geldi mi herkes şikayetçi. Fakat bir şeyler yapalım dediğinizde, önce kendi çıkarlarına bakıyorlar."