24 saatte okuyup bitirdiğim hatta nasıl sonuna geldiğimi bile anlayamadım farklı bir eser. Postmodernizmin en güzel örneklerinden biri. Okuyucuyu hikayenin içine çekip sonunda düğümleri çözüyor yazar. Bence tek sıkıntılı yanı çok fazla karakter ve olay olduğu için okuyucunun akılda tutmasını zorlaştırması.