Aram

Aram
@_0323
İnsanların açığının yüzüne vurulduğu değil, birbirinin açığını kapatmak istediği zamanda yaşamak isterdim. Herşeyin mükemmel olmak zorunda olmadığı bir çağda..
"Üzülme Çalıkuşu, hiçbir şey kazanamadınsa, geçinmek, yaşamak ve tahammül etmek ne olduğunuda mı öğrenmedin? Bu az kazanç mı?"
Sayfa 291
Reklam
"Üşümek mi? İnsanın içinde güneş yanarken üşümek mi?"
Sayfa 260
"Ben başkaları gibi değilim. Çok sevindiğim, mesut olduğum vakit, duygularımı sözlerle anlatamam. Mutlaka karşımdakinin boynuna sarılmak, onu öpmek ve hırpalamak isterim."
Sayfa 259
"Hastalar gibi mesut olanlara da geceler öyle uzun geliyor ki.."
Sayfa 258
"İçimde sönük bir ümit yok değildi. Çok güzel bulduğumuz için, hiçbir zaman elimize geçmeyecek sandığımız şeylere karşı duyulan o ümitsiz ümit..."
Sayfa 257
Reklam