Başta okuması biraz ağır ve karamsar geldi. Bu biraz da hem Kinyas'ın hem de Kayra'nın sırayla anlatımdan ve içsellikleriyle de kaynaklanabilir. Bir süre sonra alışılıyor ayrıca kitabın bir kısmından sonra farklı bölümlerde ayrı ayrı anlatmaya devam ediyorlar. Dili aslında akıcı diyebilirim özellikle başlarından geçen maceraları anlatırken fakat içlerine dönüp kendilerini, sorgulamalarını anlatırken devam edebilmek için bazen kendimi zorladım diyebilirim. Bazı sahneler gerçekten insanı zorlayıcı, 18 yaş üstü hatta daha fazla diyebilirim. Ruh haliniz depresifliğe dönük anındaysanız erteleyebilirsiniz. Bu zamanlar okuması daha zor oluyor ben bu dönemimde okudum :) Başladığım için de bırakmak istemedim. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Yorumlara bakarak almıştım ve alırken de ikilemde kalmıştım. Herkes için uygun olmayabilir. Farklı bir tür olduğundan okunmalı ama okumak için hazır olmak gerekli düşüncesindeyim. Başlarsanız keyifli okumalar dilerim.