-bay fogg!
+ne var, ne oluyor?
-efendim...ni....kah....imkansız
+imkansız mı? Neden?
-yarın... İmkansız yani.
+niçin yarın imkansız oluyormuş?
-çünkü yarın pazar
+nereden çıkartıyorsun yarın pazartesi
-hayır efendim bugün cumartesi
-cumartesi mi? Olur şey değil!
-evet,evet..."diye bağırdı uşak." siz bir gün yanlış hesaplamışsınız! Biz buraya yirmi dört saat önce geldik... Ama ancak on dakikalık vaktimiz var!.."