Asya

Asya
@_1Lavinia_
𝐌♡ ︎ ︎ •Not defteri
Niçin uyandım..? Niçin bana kendimi unutturan uykum sürüp gitmedi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar hadiseleri basitleştirmeye, bayağılaştırmaya ne kadar meraklı... Bütün hayallerimi bir aptalca laf berbat ediyor...
Hayatta hiç bir şey, ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır.
"Kimsenin sevgisini hissedememek de kalabalık bir yalnızlıktır."
İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer... Ne olursa olsun...