Ayşegül

Ayşegül
@_1Merdumgirizz

Ayşegül

, bir kitabı yarım bıraktı
%7 (22/312 syf.)
Cahit Zarifoğlu
8.9/10 · 10,6bin okunma
Reklam
"Televizyon bir şamardır. Hem de kendi hanemizde kendi elimizle suratımıza inen büyük bir şamar."
… çok doğru
... Zira bu evcik, bu sevimli ve tatlı şey insanları dişlileri arasına alıyor ve bağırıp çağırmalarına aldırmadan kanını kemiğine katarak öğütüp bir gün toprağa atıveriyor."
Alıntı
"... Sanki sarılacağımız hiçbir ip kalmamış. Sanki boyanacağımız hiçbir boya yok. Sanki daha yakın, en yakın olabilme imkânı için vücudumuzun alacağı hiçbir şekil, sanki alnımızı koyacağımız bir alınlık temiz bir yeryüzü kalmamış."