Gökyüzünün Defteri

Gökyüzünün Defteri
@_1Vaveyla
"Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir "
Benim ağzımdan kendi içlerinde olan gerçekliği duydular. İnsan hep, yalnızca kendi sesini dinler.
Sayfa 230·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen insan bir mesajı içinde sakladığını sanır,oysa mesajın kabridir sadece
Sayfa 115·Kitabı okudu
Gerçeğin çoğunlukla ilgisi yoktur. Yedi diyarda insanlar en saçma sapan hurafelere inanır,kalabalıklar diye inançları kıymetli mi olur?
Sayfa 70·Kitabı okudu
İsa ne diyor,okumadın mı? Domuzlar inciden ne anlar? Gerçekliğin sırrı ancak hak edene verilir.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Canın neyi isterse çiz Mani,beni sana gönderen rakipsizdir,bütün güzellikler O'nun güzelliğini yansıtır.
Sayfa 52·Kitabı okudu