Kur'an'da "Allah kalplerde olanı bilir" yazıyor. Çoğu kimse, bu ayeti şöyle anlıyor; "Allah, sizin gizlediklerinizi biliyor." Bence ayetin asıl anlamı şu: " Kalbinizde olup da hiç kimseye anlatmayı başaramadığınız, dile getirilmesi imkansız bir şey var ya, işte Allah onu biliyor, üzülmeyin." Nitekim bir başka ayette de "Allah'tan daha iyi dost mu bulacaksınız?" deniliyor.