" Senin için bağrını açmadık mı? İndirmedik mi senden o yükünü? O sırtında gıcırdamakta olan ( ve bu şekilde sana eziyet veren ) yükünü? Senin şanını yüceltmedik mi? Demek ki her zorlukla beraber bir kolaylık var. Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var! O halde boş kaldığında yine kalk yorul! Ve ancak Rabbin'den ümit et, hep O'na doğrul!"
~ İnşirah Suresi
“Gerçek aşkta hayal kırıklığı, üzüntü, karşılık alamamak olmaz. Neden? Çünkü bir beklenti yoktur. Beklentinin olmadığı yerde de hayal kırıklığı olmaz. Şair diyor ya "Seni seviyorsam
bundan sana ne?" diye, iste öyle…”