Yakınken uzak olmak yoktur bizde.
Yakından da yakın vardır.
Bir Dua anı kadar . Bir Secde hali kadar. Ellerini kaldırırsın şehirler ötesinden eline değer.
Hele ki Aşk “Sübhane Rabbiye’l -Ala” deyip alna
Deyince kalır mı perde, kalır mı uzaklık?
Sevmek dokunmak demek değildir. Seven sevdiğine şiir okur, muhabbet eder, dua eder, O'nun geleceğini mahvedecek bir şey yapmaz, yapamaz. Ne diyor şair: "Uzaktan sev dedi üstadım, uzaktan sev ki aşkın imana dönüşsün."