Jiyan

Jiyan
Rabbim bana yeter♡ Fikrimin İnce gülü
İlk kez gitmiştik Kızkulesine; "Beni ne kadar seviyorsun ?" diye sormuştu, o an sustum konuşamadım sevgimi anlatacak kadar çay yoktu ..
Reklam
Kimse duymasın, bilmesin diye sessiz ağlıyor insan bazen.
“ Sen yoktun o zamanlar, çocukluğumda en çok yağmuru severdim ben. Ne zaman bir dert gelse bana, yağmur yağar, dinler, dokunur, ve topraktan kalkan o kokuyu koklardım. Ateşim sönerdi. Sonra büyüdüm, gözlerini gördüm, yandım, yağmur yağdı, ve ilk kez sönmedim. Ben yağmurdan daha fazla bir seni sevebildim.”
Bilir misin sevdiğim? Yüreğimin saklısısın. Bir o kadar da aşikârı.
Radyolara eyvallah da, İlk kez okuduğum kitabın sayfasını çevirken, yüzüme vuran esinti bile seni hatırlatıyor. Anıları geçtim ben... Yeni olan herşeyde de sen varsın..
Reklam