Konuşmadı. Konuşmadım. Ellerimiz ayrıldı. O bir taksiye bindi, ben başka bir taksiye. İlerlerken o bir yola saptı, ben başka bir yola. ve böylece bir kere daha sessizce özlemi aldık, aramıza koyduk.
Hala yarımdık aslında ama bir araya gelince eksikliklerimizden bir bütün olurduk belki. Aşk, kendinde gördüğün eksikliği, sevdiğin kalple tamamlamak değil miydi?