Belki diyeceksin ki; "Ama hocam size karşıdakine zulmetmekten zevk alan insanlar gösterebilirim." Evet gösterebilirsin. Ben de sana o insanı anlamak için takip etmeni, onun çocukluğuna inip incelemeni söylerim. Eminim ki onu yetiştirenlerde yetişme bozuklukları, acılar, travmalar göreceksin."Can"a ulaşmada , o potansiyele varmada bir tıkanıklık bulacaksın.
Kendinle baş başa kaldığın zaman yine yolunda gitmeyen her şeyle hesaplaşıyorsun; yine kafanı dağıtmak istiyorsun,yine birine bağırmak istiyorsun,yine anlamsızlık yaşamını kapsıyor.
Korkutmaya meraklı kişinin en büyük korkusu ne biliyor musunuz?
Kendi yetersizliği ile yüzleşmek. Bir gün gelir de ondan korkmazlarsa ne halt edeceğini bilemez çünkü.