Gülşah Aktaş

Puan vermedi·176 syf.·
2021 30. kitabı
Şükrü Erbaş şiirlerini az çok bilirdim ama toplu olarak ilk kez okudum. Her biri birbirinden güzel, naif.. Ben en çok Ömür Hanım'ı severim. Sizin de okumanızı tavsiye ederim Herkesin kitaplığında bi Şükrü Erbaş bulunmalı bence ️ -Ve güz geldi Ömür hanım.Dünya aydınlık sabahlarını yitiriyor usul usul. İnsanın içini karartan bulutların seferi var göğün maviliğinde..Yağmur ha yağdı ha yağacak. İncecik bir tisenti yokluyor boşluğunu insan yüreğini. Hüznün bütün koşulları hazır. Nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan... -Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar? Göğü görmeden, denizi görmeden maviyi anlamaya benzemez mi bu? Bir güz düşünün Ömür hanım, ilk yazı olmamış, yazı yaşanmamış böyle bir güzün hüznü hüzün müdür? - Yağmur yağıyor Ömür Hanım..Gökten değil, yüreğimin boşluğundan Ömrümün ıssız toprağına.. Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gidiyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar katından? ...
Bütün Şiirleri 2Şükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 20216,9bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ömrüm Ah benim ördükçe sökülen Yakasız kolsuz hırkam...
Sözü yasaklamalı Ömür Hanım yasaklamalı... Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki? Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseldi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu.
Ve güz geldi Ömür hanım.Dünya aydınlık sabahlarını yitiriyor usul usul. İnsanın içini karartan bulutların seferi var göğün maviliğinde..
Yağmur yağıyor Ömür Hanım.. Gökten degil, yüreğimin boşluğundan Ömrümün ıssız toprağına.. Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gidiyorum.. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar katından?