Aeden

Aeden
@_Aeden
Öğretmen
102 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bu şekilde yetiştirilen çocuklara çok yazık.
...çocuklar insanı mahveder; sen aklını kaçırmışsın. dedi "Çocukları her on günün dokuzunda başımdan atıyorum; okulda oluyorlar. Ayda üç gün, eve geldiklerinde onlara katlanıyorum; hiç kötü değil. Onları 'oturma odasına' sokup televizyonu açacaksın. Giysi yıkamak gibi aynen; çamaşırları tıkıştırıp kapağı kapatacaksın.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...düşünmeye zamanımız oluyor mu? Ya saatte yüz altmış kilometreyle araba sürüyorsun ve tehlikeden başka bir şey düşünemiyorsun ya da oyun oynuyorsun veya bir odada, dört duvarlı televizyon alıcısıyla oturuyorsun.. ki onunla tartışmazsın. Neden? Televizyon alıcısı 'gerçektir.' Anlıktır, boyutu vardır. Sana ne düşüneceğini söyler, bangır bangır kafana sokar. O haklı olmalıdır. Öyle haklı görünür ki. Vardığı sonuçları sana öyle peş peşe söyler ki zihninin itiraz etmeye ' Ne saçma!' demeye vakti olmaz.
1000Kitap
"Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun."
Sayfa 107·Kitabı okudu
Alıntı
Kitaplar aptal olduğumuzu bize hatırlatmak için var.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Alıntı
Mutlu olmamız için gerekli her şeye sahibiz ama mutlu değiliz. Bir şey eksik.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Psikoloji