Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaşıktığına o kadar inanır.
Bir yıl mı geçmiş?
Ne yapalım dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten...
İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır...
Bir Kahraman olduğunuzu inkâr etmeye kalkıştığınızda şansınız iyice yürür, üstelik size bir de alçakgönüllülük payesini verirler. Söylediklerine göre, kahramanların en büyük erdemiymiş bu.