Sahte benlikten kendi benliğine, başkalarının hayatında misafir olmaktan kendi yaşamına, kurban-kurtarıcı-zorba üçgeninden sorumluluk-sınırlar- uzlaşmaya geçmenin getirdiği yaşamın yaşamak olduğunu anlatan bu kitap sade anlaşılır açık bir şekilde kaleme alınmış. Benimsediğimiz kişisel senaryoların yanlış olduğunu, bize ait olmayan hikayelerin içinde kaybolduğumuzu gösteren; sevgi, mutluluk boşluklarını nasıl yanlış doldurğumuzu ve nasıl doğru şekilde doldurabileceğimize yol gösterici bir kitap olmuş. İnsanın kendini kazanması elzem! Ülkemizdeki ilişkilere, iletişimlere bakarak hepimizin okumasının faydalı olacağını düşünüyorum.