Ayel

Ayel
@_Aorc_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Belki beni gerçekten ilgilendiren şeyin ne olduğundan emin değildim, ama ilgilendirmeyenden tamamıyla emindim.
Reklam
Aslında, insanın eninde sonunda alışmayacağı hiçbir düşünce yoktur.
Aslına bakarsanız, ihsan ha otuzunda ölmüş ha yetmişinde, pek önemli değildi. Çünkü, her iki halde de, pek doğal ki, başka erkekler de, başka kadınlar da yaşayacaklardı, hem de binlerce yıl.
İnsan azıcık utanç ve büyük bir kesinlikle sanki gizlice öldürülüyordu.