Ayel

Ayel
@_Aorc_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Ne zaman insan oluruz; aynı fikirde olmamak, düşman olmak zannedilmediği zaman. Fyodor Dostoyevski
İnsan ve Hayat
Reklam
Demek ki bazı acıları ölüm bile unutturamıyor, bazı davranışlar ölümden sonra bile bağışlanmıyor...
Daha önce hiç duymadığım, işiteni dehşete düşüren, zengin bir beddua edebiyatı sökün etti. Bazılarını not etmeliyim diye düşündüm.
Kalbinde ona inanç olduktan sonra ne farkı var, hepimiz onun kulları değil miyiz?
İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız biz.
Reklam