Ayel

Ayel
@_Aorc_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Kalbinde ona inanç olduktan sonra ne farkı var, hepimiz onun kulları değil miyiz?
Reklam
İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız biz.
Ne içimdeki sokaklara sığabildim ,ne de dışardaki dünyaya. Sabahattin Ali
Bütün Ortadoğu'nun âdeti budur oğlum, tarih boyunca birbirini öldürür ama aslında kendini öldürdüğünü anlamaz. Kendi kanının tadından sarhoş olur.
Asil insanların en neşeli zamanlarında bile bir hüzün vardır, daha düşük ruhlar ise en sefil zamanında bile neşelidir.
Reklam