Ayel

Ayel
@_Aorc_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
İçinden, sesini işitebilecek birine, YORULDUM demek geçiyordu..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmek bir insanın ulaşabileceği en yüksek Mertebedir.
Aramızda, ikimizin de adlandırmaktan çekindiği gizli bir düşmanlık vardı sanki..
Başını ne denli dik tutarsa tutsun kendi içinde yıkıldığı belliydi..
Herkesin, asla göremeyeceği halde görmek istediği kayıp bir yüzü vardır.