Ayel

Ayel
@_Aorc_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Koşarsın koşarsın da varamazsın hani; içindeki umut, varamadığın kadar büyür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçinde biriken uzaklara gidiyormuş işte; hem de istese de istemese de gidiyormuş.
Kayıplardan korkuyordu çünkü; her yana dağılıveren bir belirsizlikti onlar, görülüp denetlenmesi, hatta düşünülmesi bile zordu.
Yine unutacaksın kuşkusuz, belki bir kez daha soracaksın. Desene yaşam tekrarlardan oluşuyor...
O her şeyin mutlaka bir iz bırakacağına inanıyordu, izsiz şey olamazdı; kuşların bile izi vardı gökyüzünde, sözcüklerin dişte, bakışların yüzde.