Ayel

Ayel
@_Aorc_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Yeryüzünde hiçbir insan gülmemişti onun güldüğü gibi!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En derin uçurumdur merhamet: insan ne denli derinine bakarsa yaşamın, o denli derinden görür acıyı.
Yükseğe fırlattın kendini, ama fırlatılan her taşın vardır bir – düşüşü!
Kimse gizlice gelmeyecek ardından! Kendi ayağınla sildin arkandaki yolu ve bu yolun üstünde ‘imkânsızlık’ yazıyor.