asiN

asiN
@_Asin
Araf'ı dünyada yaşıyor gibiyiz!.. Ne gönlümüz eşkıyalığa razı, Ne nefsimiz evliyalığa.
Kara yer, kara yerde. Gül biter, kara yerde. Verin benim, yârimi. Başkası, kara yerde. youtu.be/KK4OCbtUvPs?si=...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Veda
Ayak çekti hükümet kapısından Soyundu padişahlık hırkasından Gördü ki bu dünya bir boş mekandır Su üstüne kurulmuş bir binadır Bu tarlaya kerem tohumunu ekti Dâr-ı karara doğru niyetlendi Güzel adını yazıp koydu cihanda Keremden el çekmedi bir zamanda Güven, huzur idi çünkü dileği Sultan Murad’a ısmarladı yerini Vasiyeti bu oldu o, şah gelsin Üstünlük göğünün ayı yükselsin Refah getirsin bütün insanlara
Çelebi Mehmed
"Çocuk yaşımda bunca belalar kim çektim, kimse çekmiş değildir,"
"Her topluluk hükümdarlarının yolunda olur"
"Elbette yemin ettikleriniz hakkında sorguya çekilirsiniz"