asiN

asiN
@_Asin
Araf'ı dünyada yaşıyor gibiyiz!.. Ne gönlümüz eşkıyalığa razı, Ne nefsimiz evliyalığa.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Murad Han
El tabancasını yemeyen, kendi tabancasını demirden sanır. Ve kendi evinde kendisini arslan zanneder.
Bayraklarına ocağın Sünni mezhebe mensup olduğunun bir işareti olarak İmam-ı Azam bayrağı denilirdi. Beyaz ipekten olup altın sırma ile bir tarafına "İnna fetahnâ leke fethan mübînâ", diğer tarafına da "Ve yensurakallâhü nasran azîzâ" âyet-i kerimeleri işlenmişti.
Lala şahin paşa
Bazan kilit sağlam vurulmamış olur Bazan da kapı açık bırakılmış bulunur.
“Oku!” emrini, “Diploma Al” olarak anlamanın bedelini çok ağır ödüyoruz... Sait Çamlıca