Beyin yakan bir kitap.Başta gözümü korkutmuştu kalınlığı ve karmaşıklığıyla. Fakat içine daldıkça müptelası oldum adeta. Meğer sabetayistler bizim ülkemizde tarihinde ve teşekkülünde ne kadar söz sahibilermiş. Bazı yerlerde küçük hatalar olsa da genel itibariyle kanıt niteliğinde bir kitap. Tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!