Ayşe

Ayşe
@_AyySee
Okul Öncesi Öğretmeni
Okul Öncesi Öğrt.
Konya
25 Şubat
490 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Zaten insan dediğin yediği her kazıktan sonra "Yok abi bundan sonra kimseye güvenmem ben," deyip de her seferinde kazık yemeye devam eden bir canlı türüdür.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Reklam
Büyüdükçe gökyüzüne bakmayı da bırakıyor insan.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Bu dünyada herkesin bir yükü var. Benimki de hayallerim.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Kimse gerçekleri bir bütün olarak görmediği için, herkes gerçekliğin gördüğü kısmıyla resmi tamamlamaya çalışır.
Sayfa 24