Ayşe

Ayşe
@_AyySee
Okul Öncesi Öğretmeni
Okul Öncesi Öğrt.
Konya
25 Şubat
490 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yaşlanıp öyle kol kola yürüyelim mi? Ne gü­zel yaşlanırsın sen.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu mürekkebi seviyo­rum. Senin göz rengini, başka bir açıdan çağrıştı­ran bir yanı var galiba. Bu mürekkeple de yinele­yeyim gerçeği: Seviliyorsunuz, madam.
Sevmenin de fazlası zarar(mış)
Kişi kimi zaman çok sevmenin ge­tirdiği yanlışlıklara da düşüyor. Sevdiği şeyi göğsü­ne fazlaca bastırırken örseliyor onu. Hoyratlaşı­yor bir yerde aşk. Acaba bu gerçekten aşkın kaçı­nılmaz bir gereği mi?
Sana rastladığım gün susuzdum, yalnızdım. Bir çırpıda içtim gözlerini.