Beste...

Beste...
Hayalperest bir o kadar da gerçekçi.
Oysa ben...amma acı çekiyordum Tanrım!
Reklam
Hem insan ne diye kendi kendini aldatsın ki?
Kimbilir, belki de her şeyi (ne kadar aptalca da olsa) umutsuzluktan yapmışımdır.
İnsan, acı çektirmekten hoşlanır.