Bibliyofili

Bibliyofili
@_Bibliyofili_
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım. Vuslat demi... Söylesene sevdiğim... Hangi rengini çaldılar gökyüzünden..?
Böyle insanlar sırf sevgi ve hayranlık duydukları için onlara köle gibi bağlanırlar...
Sayfa 120·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tahterevalli, Sydney. Bir bakmışsın yukarıda, bir bakmışsın aşağıda. Bir gün keyif içinde, bir gün yeis!
Sayfa 111·Kitabı okuyor
Umarım bugün, gelecek mutlu günlere bir vesile olur.
Sayfa 102·Kitabı okuyor
Hayatım kocaman bir para çarkının içinden geçti.
Sayfa 32·Kitabı okuyor
Zamanların en iyisiydi hem de en kötüsü. Akıl çağıydı, hem de budalalık çağı. İnanç çağıydı aynı zamanda, hem de inkar çağı. Bir taraftan aydınlık, bir taraftan da karanlık bir mevsim yaşanıyordu. Umudun baharıydı, yeisin kışı. Her şeyimiz vardı ama hiçbir şeyimiz yoktu. Hepimiz doğruca cennete gidiyorduk, hem de cehenneme.